wtorek, 1 września 2015

A oto i on..../ And here it is...

Zmobilizowałam mojego budowniczego i skończyliśmy konstrukcje domku. Nie wszystko jest na miejscu ale widać już co "autor miał na myśli", nie zamocowałam jeszcze kilku ścian działowych i frontów. Najgorsze jest to że mam kilka pomysłów na ulepszenie domku :-) Chciałabym wyciąć kilka dodatkowych okien, nie wiem jak i kiedy ale na pewno to zrobię. Poniżej przedstawiam zdjęcia mojej nadmorskiej willi.

I mobilized my builder and we finished constructing the house. Not everything is on its place yet, but one can already see what I had in mention while projecting the house. It still needs some division walls and there is no front part. The worst thing, however, is that I already have some new ideas how to improve the house. I would like to cut out more windows. I don't know when and how but I will do it for sure. Below I present you some photos of my seaside villa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz